Friday, April 1

Sedeh wei .

Ada rasa simpati ta kat aku bila baca tajuk tuh ? Yer, terima kaseh daun keladi yer semua. Okei, hari ni, aku ta na taip panjang panjang. Ta larat ohh.


Kenapa ? Okei, first aku ta na korang fikir yang bukan bukan pelak. Act, hari ni entah kenapa, tetiba aku rasa ta larat. Mesti lar, demam kan ? Yer, aku demam. Bila bangun jer tidur pagi tadi. Sumpah ! Rasa badan ni macam panas semacam jer.


Act, semalam lagi aku rasa ta selesa. Yer lar, asyik batuk batuk jer. Uhm, da telan da ubat. Memang sedap giler lar ubat tuh. Perisa strawberry lagi. * Hee.


Okei, berbalik kepada tajuk tuh. Hari ni family aku na pergi jejalan kat Tesco. Aku na ikot, tapi dengan keadaan aku yang macam ni, bolei ker ? Hah, sila jawab.


Eir, aku ta suka lar demam ni wei. Menyusah kan jer. *Grggg.





Trimas Kaseh :)







No comments: