Thursday, March 31

Ta der tajuk .

Sila lihat tajuk kat atas tuh, dan tolong jangan tanya, kenapa, entri kali ini tidak ber tajuk. Hari ni, aku sedikit moody yer. Ta tahu lar kenapa, yang pasti aku punya mood hari ni ta baik.


Act, bukak bukak jer blogger ni, aku punya idea na menaip terus hilang. Ni pun aku just gerak kan tangan jer atas keyboard ni. Memang entri kali ni agak ta menarik yer.


Okei lar, meh sini aku bagitahu kenapa aku ter moody hari ni, mesti korang na tahu kan ? Act, aku punya diari yang selalu bersama aku da hilang. Humm, sedih gila.


Maybe, aku kut yang cuai, yer la, letak diari aku tuh merata rata, pastu mula lar gelabah na cari. Eir, dalam diari tuh banyak rahsia aku. Dan, dalam diari tuh jugak, terdapat beberapa keping gambar aku dan jugak kawan kawan aku dan jugak dia.


Setelah, beberapa bulan bersama aku, akhir nya kau tinggal kan aku jugak yer. Haisy, untung lar kalau ada orang yang jumpa diari tuh. Conferm dapat tahu rahsia aku yang selama ni di sembunyi kan dari orang lain. Well, nama lagi diari kan, ta kan lar na bagi orang baca.


Eir, bukan nya ada isi penting pun dalam diari tuh, just kisah kisah biasa jer. Ye lar, bila aku ta bolei menaip entri dalam belog, aku akan tulis segala kisah dalam diari tuh.


" SELAMAT TINGGAL DIARI, SEMOGA KAU AMAN KAT SANA . "


Cehh ! Ayat mengancam giler. Macam lar diari tuh penting sangad. Yer, jawapan nya, penting sesangad. Aku ta bolei hidup tanpa benda tuh. Huhh, nampak sangad kan aku ni menipu. * Hahak.


Eir, okei lar, aku out dulu. Malas lar mau bebel panjang panjang. Tadi kata ta de mood kan. Okei okei, i'm stop here. Eir, anyway, aku na wish bufday kat someone ni. Nama nya AFIQ.



" HEYH FRENS ! HAPPY BIRTHDAY YAW. HOPE YOUR DREAM WILL BECOME TRUE . "



Trimas Kaseh :)




No comments: