Monday, April 4

Kesengalan terserlah .

Hei korang, hari ni, aku punya kesengalan begitu terserlah lar. Lebih terserlah daripada semalam. Lebih terserlah jugak dari malam semalam. Aisyh, cik Hana kita da mula membebel. Okei okei, aku berhenti di sini. Now, jom kita kongsi kesengalan ni bersama sama.


First sekali, aku na tanya dahulu. Bolei ta ? Bolei lar yer. Eir, apa yang menarik sangad pasal korea yer ? Dan jugak, apa yang best nya dengan lagu lagu mereka yer ? Aku tanya begini, sebab begitu ramai sekali, yang minat giler dengan kpop ni. Aku ? Ohh, aku ta der lar fanatik sangad dengan bangsa korea ni.


Di sini, aku na kongsi kan. Satu cerita. Cehh, na tahu ? Baca lar korang. Act, aku punya kawan kat sekolah, dalam kelas, sebelah aku pelak tuh ( Maaf ayat tunggang langgang ) pun minat korea. Aku hairan lar. Macam mana lar mereka bolei minat dengan korea ni, sedang kan aku bolei lar na di katakan ta minat langsung. Minat gitu gitu jer.


Eir, itu dahulu. Tapi, sekarang. Omegodd. Aku pun jadi terikut ikut minat dengan korea ni. Apa kes wei ? Dulu kata benci lar, jijik lar, ta best lar. Tapi sekarang, da jatuh cinta pelak. Alahai.


Mana tak nya, kawan sebelah aku tuh, asyik duk cakap pasal korea jer. Sampai satu tahap, aku jadi berminat na tahu dengan lebih lanjut. Hah, sampai cari dalam internet pelak tuh. Sanggup bersengkang mata tengok drama korea kat youtube. Uish, dasyat giler wei.


Setiap orang, mesti ada hero korea idaman masing masing kan. Yeaaa, aku pun ada. Aku punya lagi lar semad dari yang korang punya tuh. Eir, gurau gurau. * Hahak.






Hah ! Ni lar dy hero pujaan aku wei. Semad kan ? Tolong lar korang, angguk kan kepala tuh. Simpati lar kat aku ni. * Hee.


Okei, nama mamat korea kat atas ni ialah Kim Hyun Joong. Wah, nama pun da berbelit belit na sebut ni. Dy ni, penyanyi dan pelakon. Hah, kalau korang na tahu, entri yang kat atas tuh, sanggup bersengkang mata tengok drama korea kat youtube, drama lakonan dy lar.


Tajuk nya naughty kiss. Uhh, drama yang dy berlakon tuh, wow, romantik giler. Dy lar pelakon utama. Aku sayang dy tau. * Hehek, merepek !


Aku mahu dy jer, ta mahu da yang lain. Dy jer yang aku minat buad masa sekarang ni. Tapi kan, aku minat korea ni, ta der lar sampai tahap gaban sangad. Faham maksud aku ? Ta faham. Meh sini, na tolong faham kan korang semua.


Act, ada kan orang yang minat korea sanggup belajar bahasa dy dan jugak hafal lirik lagu yang memang menyakit kan lidah jer. Ohh, aku tidak. Aku cuma minat tengok drama dy jer. Buad masa ni, aku hanya hafal dan layan lagu omputeh jer. Lantak korang lar, na kata aku ni ketinggalan zaman. Ada aku kesah ker ?


Mak aii, panjang nya entri. Okei okei, aku stop sekarang. * Hee.




Trimas Kaseh :)







No comments: