Tuesday, April 5

Inject lagi .

Hai semua, terus terang, hari ni aku ta larat na update entri tapi aku kuat kan semangat jugak, sebab hari ni aku ada berita yang paling istemewa.


Act, hari ni aku kena inject. Eir, bukan aku sorang jer. Semua budak perempuan tingkatan dua. Auww, ta usah lar bagitahu, memang saked lar wei.


Uhm, hari ni inject last dan ia kali ketiga. Inject kali pertama dan kedua da dilakukan pada tingkatan satu dahulu. Seriously, aku memang rasa macam na nanges jer. Tapi sengaja di tahan. Buad apa na nanges depan kawan kawan kan ? * Hee.


Bila da tiba giliran tuh, aku pun pergi lar duduk depan nurse tuh. Bila nurse tuh angkat jer jarum suntikan, aku terus pejam mata. Saja suka suka. Bila da siap tuh, aku pun keluar lar dengan segera dari bilik kesihatan tuh.


Then, baru lar rasa na tengok bahu, dimana tempat di suntik tuh. Bila tengok jer, omegodd, penuh darah kat kapas dan ia jugak terkena kat tudung aku. Makk aii, apa ni ? Ta suka lar main dengan darah ni.


Bila masuk ke kelas jer, hah, terus rasa macam berdenyut jer kat bahu kanan ni. Sumpah, saked gila masa tuh. Aku pun cuba lar tanya kawan kawan aku, sama ada mereka pun rasa saked ke ta. Tapi, mereka selamba jer, kata ta saked langsung.


Alahai, kuat betul lar mereka ni. Ta saked langsung. Ohh, aku lupa, mereka kan ber cita cita na jadi doktor dan nurse, jadi buad apa na takut jarum pastu na saked saked pelak kan. * Memandai jer.


Eir, aku gurau jer tuh. Mereka na jadi doktor. Hah, jangan harap lar. Semua mabuk darah. Eir, okei lar, aku ta bolei na taip panjang panjang. Sebab bahu ni da mula terasa saked. Jadi dengan keadaan yang ta berapa sehad ni, aku na korang tengok gambar ni dan bye semua !









Trimas Kaseh :)







No comments: