Sunday, April 3

Join contest .











Heloo readers. Hari ni aku bersemangat giler na update belog. Kenapa ? Cuba tengok gambar kat atas tuh. Hah, aku join contest. Ni lar first time aku join contest. Ta tahu lar na cakap ape. Belog aku bukan nya comel pun. Tapi, kalau cuba, ta salah kan ? * Hee.


Okei, aku ta na bebel panjang panjang, kalau korang na join, hah, sila scroll down ke bawah yer. Baca lar apa yang patut.



SYARAT SYARAT NYA ;


  1. jadi follower blog Nadd dan Tasha ( WAJIB )
  2. tulis satu entri pasal contest ini dengan tajuk contest "belog saya comel kan?"
  3. paste kan banner kat atas itu pada entri korang dan link kan sekali
  4. tag kepada TIGA orang dan makesure diorang tau, okei?
  5. lastly, tinggalkan komen anda beserta URL belog pada entri belog Nadd atau entri di belog Tasha untuk memudah kan mereka terbang terus ke belog comel anda tu :)


TARIKH TAMAT : 12 JUN 2011



Di sini, aku mahu tag tiga orang rakan blogger.






Hah ! Korang, meh lar ramai ramai join contest ni. Terbaik punya lar. Ta susah pun. Senang ada lar. Alaa, hadiah nya mesti lar ada. Apa ? Eir, aku sendiri pun ta tahu. Sama sama lar kita tunggu yer. * Hee.




Trimas Kaseh :)



No comments: