Friday, April 8

Hanya mampu mengeluh .

Hari ni aku na kongsi satu entri yang mungkin agak hot jugak, kalau na tahu, sila scroll down ke bawah yer. Harap maklum lar.







P/s : Sila klik pada gambar untuk tumbersaran.




Sila lihat gambar di atas, dan pandai pandai lar korang menilai sendiri yer. Gambar kat atas tuh ialah status facebook oleh si perempuan yang memang rasa diri nya bagus dan sempurna sangad.


Harap muka jer cantek, tapi perangai, huhh, sama lar macam setan. Untuk pengetahuan korang semua, perempuan ni telah mengutuk dan menghina agama Islam secara terbuka di laman sosial facebook.


Harap korang boleh bersabar bila tengok gambar kat atas tuh. Aku tahu korang pun mesti terkejut jer bukan ? Sama lar dengan aku, aku jugak terkejut tahap gaban dan rasa macam na tampar tampar jer perempuan ni.


Aku sendiri pun ta tahu perempuan ni Islam ke ta. Yang pelik nya, dy pakai rantai lambang salib dan dy jugak orang Indonesia kott. Netah lar, aku ta berani na komen banyak banyak.


Kalau korang na tahu lagi, sila lar pergi dekat page yang ter sedia kat facebook. Pandai pandai lar korang cari yer. Okei lar, ni jer cerita hot, malas na taip panjang panjang, bikin saked hati jer.



Tapi sebelum tuh, aku na ucap kan terima kaseh kepada Kaka Effa. Kerana aku tahu cerita hot ni dari belog dy. Thanks sissy ! 




Trimas Kaseh :)




No comments: