Saturday, April 9

Lala , join contest .





BLOG SAYA AKAN DIPROMOTE, JOM JOIN.



Oh yeah, hari ni aku telah di invite oleh seorang awek yang cantek lagi lar cun untuk join contest yang bagi aku agak menarik jugak lar. Contest ni akan promote kan belog aku di belog si awek cantek dan cun tuh.


Tujuan nya hanya lar satu, untuk mengerat kan hubungan silaturrahim sesama blogger. Wah, na join ta ? Kalau na sila scroll down ke bawah dan baca yer.



  1. jadi follower kepada Annys untuk memudah kan korang tahu segala perkembangan.
  2. tulis satu entri pasal contest ini dengan tajuk contest "Blog saya akan di promote, jom join."
  3. copy banner tersebut.
  4. lastly, tinggal kan link anda ni blog Annys tadi ye.


Kalau rasa ber minat, meh lar join. Sememang nya, contest ni memang baek punya lar. * Hee.





Trimas Kaseh :)




No comments: