Wednesday, March 30

Musim hujan .



Hye readers, hari ni aku na taip entri pasal cuaca, bolei ? Eir, pelik kan aku ni. Hari tuh, pasal prinsip, pasal serbuk minuman lar, ni pasal cuaca pelak. Memang pelik. Tapi, ade aku kesah. * Hahak.


Okei, ta mahu lar bebel panjang panjang, nanti sian korang pelak, terpaksa baca entri yang panjang. Urm, first sekali, sekarang ni kat Kelantan musim hujan. Ta der lar lebat sangad, tapi bolei lar na dikatakan lebat.


Kekadang, na mandi pun susah. Kenapa ? Ohh, masih mahu tanya lagi yer. Sudah tentu lar sejuk. Aku ni jenis yang susah na mandi air sejuk. Ta tahu kenapa, sudah semulajadi kott.* Hee.


Sampai satu tahap kritikal, aku ta mandi langsung. Heh, jangan lar percaya. Aku tipu jer tuh. Apa lar korang ni, benda macam tuh pun da percaya. Mana bolei ta mandi, nanti busuk dan takut mr. right aku lari pelak. Uissh, aku mana ada mr. right lorr. Muda lagi ni. Eir, maaf, da lari tajuk ni. 


" BILA HUJAN NA PANAS TAPI BILA PANAS NA HUJAN . "


Hah, betul ta kata kata kat atas tuh ? Maaf ! Ayat kat atas tuh tunggang langgang. Biase lar, aku ni baru jer na belajar. Act, itu lar tuh manusia. Semua ta sempurna, kan kan ? Termasuk sekali dengan aku. Aku mengaku okei. Tapi, kalau bolei, aku na musim salji. Hoho, da mula mengarut da. Eir, okei lar, aku berhenti di sini. Bye !






Trimas Kaseh :)







No comments: