Monday, March 28

Ohh , rambut aku .

Helloo readers, apa khabar kalian semua ? Sehad ? Mesti lar sehad kan. Apa lar aku ni, tanya soalan yang ta munasabah langsung.


Okei, sila lihat tajuk kat atas tuh yer. Ada rasa hairan ta dengan tajuk kat atas tuh ? Act, hari ni, rambut aku yang panjang menawan dah kena gunting oleh pakar rambut yang terhandal iaitu mama aku. Wah, ayat ta bolei blah langsung kan. * Hahak.


Rasa sedih pun ada. Ye lar, selama ni aku dah ter biasa dengan rambut panjang. Tapi, hari ni, rambut aku telah digunting pendek. Anyway, aku suka dengan rambut baru ni. Ta der lar serabut sangad.


Selalu nya, aku ni susah na gunting rambut, tapi entah kenapa, pagi tadi, dengan rela hati aku telah menyuarakan agar rambut aku ni di gunting. Dan mama pun setuju..


Jadi sekarang, rambut aku da pendek. Rasa ringan jer atas kepala ni. Act, ta der la pendek sangad. Simple jer, pendek paras bahu. Okei lar tuh kan. * Hee.




Trimas Kaseh :)





No comments: