Sunday, March 20

Terharu giler .


Hye readers, hari ini bersamaan 20 Mac, adalah hari yang membuat kan aku tersenyum ke telinga lebar nya. Kenapa ? Sebab hari ini sudah genap lar umur ku empat belas tahun. Rasa sekejap jer, kan. Da pun besar panjang. 


Balek jer dari sekolah, terus jer online facebook. Wah ! Betapa excited nya aku ni. Bukak bukak jer, aku terima ucapan Birthday dari rakan rakan facebook. Terharu giler.





HB Dik . ♥



happy birthday dear ♥



happy birthday dik ;)



hepi bedayy ;D



happy birthday



Happy b'day :)



happy birthdayy ! may GBU .. :)




happy birthday ^_^




P/s ; Hanya yang ini sahaja sempat aku update dalam belog :)



Terima kaseh daun keladi yer korang. Segala ucapan korang amat aku hargai. Tapi ta kan ucapan jer. Hadiah nyer mana, hah ?







Aku na kek yang ni bolei ?


A T A U , 




Yang ini  ! * Hahak.


Hanya gurauan semata mata :D



Anyway, aku maseh lagi berada dalam mood yang paling ceria. Terima kaseh korang sebab wish bufday kat aku. * Hee.




Trimas kaseh :)




No comments: