Saturday, March 19

Saked mata .


Hye readers ! Maaf yer, hari ini agak lewat aku menaip entri. Bukan sengaja, tapi sebok sikit. Cuba korang tengok belog aku. Hah, da banyak berubah kan. Act, itu lar yang aku maksud kan dengan sebok. Hari ni, sehari suntuk aku meng update belog.


Bukan mudah yer na update ni. Kalau rasa ta berkenan, terpaksa lar tukar balek. Itu lar yang menyebab kan aku mengambil masa yang agak lama untuk mem baharui belog ini.


Act, maseh banyak lagi yang perlu aku update, tapi yang ni dulu aku sempat buad, yang lain lain tuh terpaksa aku update lain kali. Jadi, kalau korang na tengok belog aku yang betul betul deboom, tunggu lar yer.


Hari ni, saked mata aku. Ye lar, sebab pilih background belog tuh. Bukan mudah yer na pilih. Rabun mata jup. Lastly, aku pilih background yang simple yer. Sesuai lar dengan belog aku ni. Dan, yang betul betul bikin aku saked mata ialah, menghadap lappy ni sehari suntuk.


Okei lar, setakat tuh jer. Aku kena out dulu, sebab esok da sekolah !



p/s ; Esok bufday aku, nway, HAPPY BUFDAY FARA HANA !




Trimas Kaseh :)

No comments: