Friday, March 18

Tahniah lar .


Okei, bila baca tajuk tuh kan, mesti korang rasa bangga. Kalau korang ta der rasa, conferm korang ada masalah perasaan. Eir, gurau gurau.


Act, ucapan tahniah tuh, aku tuju kan pada seseorang yang berjaya membuat aku ketawa sampai ta engad dunia. Siapa ? Mesti lar, seseorang yang special. Heh korang, jangan fikir seseorang yang special tuh bf aku pelak, ta lar, aku maseh single mingle, okei !


Ta semestinya seseorang yang special tuh bf. Ada jugak, teman rapat, ibu, bapa, nenek, atuk, dan bla bla. Aisey, aku dah mula membebel. Harap maaf. Okei lar, jom kita kongsi entri ini sama sama.


Semua orang tahu kan, malam ni malam final bagi Raja Lawak. Dan aku salah seorang pengemar nya. Jadi, aku mesti lar tengok. Aku lar, orang pertama dalam keluarga yang terpacak di hadapan tv. Betapa excited nya aku ni. * Haha.


Aku setia menunggu peserta lawak kegemaran aku. Dan akhir nya, beliau pun muncul dengan gaya yang ber sahaja. Tampan, kacak dan gagah ! Ceh, ayat ta bolei blah langsung !


Siapa ? Ohh, mesti lar Man. Kenal ? Tolong lar, angguk kan kepala korang tuh. Kalau ta kenal jugak, cepat cepat pergi tengok balek ulangan RL dari minggu pertama hingga final. Conferm korang kenal punya lar.


Meh sini, na bagitau, sebab apa, aku suka si Man ni. Uhm, sebab nya, beliau lawak lar. Itu jer. Ta der sebab lain pun. Dia punya lawak begitu menusuk kalbu. Ceh, ayat ta bolei blah lagi !


Aku ta sangka, Man juara RL musim ke lima ni. Eir, sebenar nya, memang aku da sangka da. Sebab lawak beliau tuh begitu menyakin kan aku bahawa beliau bolei jadi juara.


Eir, sampai di sini sahaja. Da letih jari ni asyik duk atas keyboard jer. Anyway, tahniah M A N !






Trimas Kaseh :)

No comments: