Monday, March 14

Sebok memanjang .


Hye readers, sebelum aku menaip entri, maaf dipinta terlebih dahulu yer sebab baru na update belogg. Bukan ape, sebok jer. Eir, act, aku punya streamyx ni ade masalah sikit, so amik masa yang lama jugak lar na pulih seperti sedia kala. Dan satu lagi, sebab aku exam. So, ta bolei lar na online selalu.


Sekarang ni pun, aku da ta bolei na online selalu, sebab parents aku ta bagi. Hanya hari cuti sahaja yer. Jadi harap maklum. Jikalau, aku ade online jugak pada hari sekolah, itu bermakna aku curi curi online lar.


Erm, hari ni, aku ta de idea lar na taip entri, ta tahu kenapa. Act, baru hari ni jer aku punya streamyx okei. So, apa lagi, terus online fesbuk. Masya Allah. Penad gile aku na balas komen komen dan mesej inbox yang ada 53 termasuk dengan friends request.


Hah, tu baru tiga minggu ta buka fesbuk, lau satu tahun lar. Huh, ta bolei aku bayang kan. Ni pun aku tengah balas komen komen kat fesbuk yang ta sempat na balas tadi. Ta de mood betol lar.


Eh, macam biasa, aku akan berhenti menaip sebelum korang marah marah. * Hee.






Trimas Kaseh :)

No comments: