Tuesday, March 15

Kebingunan lar .


Hey ! Nampak ta tajuk kat atas tuh. Rasa macam na ketawa pun ade kan ? Act, tajuk di atas tuh memang agak lucu dan pelik sedikit. Tapi korang jangan risau, akan aku jelas kan satu persatu.


Act, masa streamyx aku rosak hari tuh, ade lar segelintir manusia ni cuba ceroboh belog aku. Mentang mentang lar aku da ta bukak lama. Tapi ta per, aku ta marah, malah aku gembira lagi. Kenapa ? Ye la, femes jugak belog aku yer.


So, sekarang ni, aku tengah fikir sama ada na wat private atau ta untuk belog aku ni. Saje jer, sebagai langkah berjaga jaga. Kalau aku buad private, maka pembaca yang diundang sahaja lar yang bolei bukak belog aku, yang ta diundang terkapai kapai lar.


Kalau aku buad private, kesian pelak bagi pembaca yang ta diundang tuh. Jadi yang mana lebih baik yer ? Private atau ta ? Uhm, kalau korang rasa diri korang tuh baik, tolong bagi pendapat yer.


Tajuk kat atas tuh memang betol, aku sedang kebingunan. Aku dah fikir masak masak, tapi tetap juga blur. Biase lar, aku ni jenis susah na buad keputusan. Da memang ini diri aku. Normal lar tuh kan ? Aisyh, maaf, lari tajuk pelak. Kita sambung pasal tadi yer, sebenar nya, aku ni ta suka lar ade orang na menyebok pasal hak peribadi aku. Bukan setakat ta suka jer, malah benci sekali.


Bukan ape, bila aku jumpa orang yang baca belog aku, ta kesah lar jumpa kat mana. Mesti dia akan ejek ejek apa yang aku tulis kat belog ni. Jadi, rimas lar tahu ta ? Tu pasal, aku tengah fikir, sama ada yang mana lebih baik, private atau biasa.


Kalau wat private, mesti belog aku selamat. Uhm, korang jangan risau, aku belom wat keputusan lagi.Masih dalam perancangan. Insya Allah, bila da ada jawapan, akan segera aku inform kan, yer.





Trimas Kaseh :)

No comments: