Wednesday, March 16

Satu perubahan .


Hey hey ! Bila baca tajuk kat atas tuh, mesti korang tertanya tanya bukan, apa maksud tajuk tuh. Korang jangan risau, aku akan men explain kan sehingga korang faham. Kalau na tahu, sila lar baca sampai abis yer.


Okei, actually, maksud diatas tuh aku tuju kan pada belog aku ni, hah. Kalau korang bukak belog aku, mesti korang rasa lain jer, bukan ? Yer, aku da tukar lagu. Amacam, best ta lagu baru ni ? Bolei lar kan.


Act, aku boring sangad. Ye lar, asyik duk dengar lagu sama jer. So, aku buad kan satu perubahan untuk belog. Dulu, aku letak lagu dari Auburn, Its all about him. Sekarang, Taylor Swift, Mine.


Rasa best pelak, bila lagu lain yang didendang kan oleh belog aku ni. Ta der lar sakit sangad telinga aku ni. Asyik dengar lagu sama jer. Lagipun, sekarang, banyak lagu lagu baru kan. Jadi, aku tukar jer lar. Aku pilih lagu Mine tuh pun, sebab nada lirik dia tuh sesuai untuk belog aku ni.


Act, sekarang ni, aku tengah fikir jugak, na update semula belog aku ni. Tapi, aku malas. Eir, gurau gurau. Insya Allah, kalau aku ada masa nanti, akan aku usaha kan untuk mengetop kan lagi belog yang sedia buruk ni.


Ohh, pasal private tuh, maseh lagi dalam pemikiran. Aku belom putus kan apa apa keputusan pun lagi. Kenapa ? Sebab aku malas na fikir. Bikin sakit kepala ade lar. Lagi pun, sekarang ni, kepala aku tengah menapung beban beban yang ta tahu bila na pulih. Kenapa ? Ya Allah, homework ngah bertambung tunggu aku tuh. Cuma aku jer malas na pergi jumpa homework tuh.


Dah lar, nota nota banyak, na wat salinan soalan exam pun, aku malas. Haiyaa, teruk kan aku ni. Asyik malas jer, ta tahu bila na berubah. Mungkin lar, nanti aku dewasa sikit, aku berubah lar. Well, nanti dewasa baru lar ade prinsip.


Aiseh, maaf para pembaca, aku dah mula mengarut ni. Act, bukan dewasa okei. Kecil kecil pun aku da ade prinsip. Na tahu prinsip apa ? Eir, biar lar aku sorang jer yang tahu. Korang wat ta tahu sudah lar yer. * Hee.


Okei lar, sampai di sini sahaja entri aku pada hari ini. Maaf lagi sebab entri ini agak pendek, sebab sekarang ni ada tetamu kat rumah aku. Jadi aku terpaksa lar offline dahulu. Bertuah korang tau. Kalau ta, conferm korang sakit mata sebab baca entri panjang panjang. Eir, okei dokei. Byer.






Trimas Kaseh :)

No comments: