Saturday, March 26

Prinsip baru .

Hye readers ! Sepanjang aku meng update belog ni, ta pernah pun kan aku menulis pasal prinsip, bukan ? Hari ini, aku akan menulis pasal prinsip hidup aku. Mesti korang pelik jer, bukan. Tetiba jer aku na menulis pasal prinsip. Act, aku sendiri pun ta tau, angin monsun mana entah yang telah melanda diri aku hari ni.


Okei, setiap manusia, mesti ada prinsip, bukan ? Mesti ada punya lar, kalau yang ta der tuh, cepat cepat lar cari prinsip. * Hahak.


Okei, let's start. Prinsip hidup aku yang pertama ialah ' NO LOVE '. Haiys, pelik jer kan prinsip tuh. Act, itu lar prinsip yang aku pegang sampai sekarang.







Wah ! Bila tengok gambar kat atas tuh, macam romantik jer. Aisyh, teringin lar pelak na cinta cintun. Mesti bahagia kan bila diri kita ini disayangi. Aisyh, apa yang aku membebel ni. Ohh, tidak. Aku akan tetap dengan prinsip tuh.


Kalau bercinta pun, bukan nya bolei jamin kekal hingga akhir hayat kan. Bila bercinta semua nya indah. Tapi, bila da putus. Semua nya pahit. Ta gitu ? * Hahak.


Okei, stop cakap pasal prinsip itu. Sekarang sambung pelak dengan prinsip kedua. Heh, banyak betul prinsip aku ni. Ta per, janji ada dari ta de kan.







Hah ! Bila korang tengok gambar tuh. Conferm korang bersorak gembira kan. Yer, itu lar prinsip  kedua aku. Mahu study sampai berjaya. * Ceh, manis betul ayat itu. Hahak.


Memang, hati ini rasa na study. Bila tengok orang berjaya. Hah, berkobar kobar semangat datang na belajar, tapi bila bukak jer buku, haisy, terus mata ni jadi layu. Mengantuk siot.


Apa apa pun, aku akan pasti kan, sebelum aku bukak buku, aku akan minum segelas kopi. Hah, dijamin, ta tidor langsung. * Hahak.




Trimas Kaseh :)




No comments: