Sunday, March 27

Kebosanan .

Psstt, nampak ta tajuk kat atas tuh. Cehh, kebosanan lar sangad kan. Act, memang aku tengah bosan giler ni. Sampai da ta tentu arah aku di buad nya.


Buad itu ta kena, buad ini pun ta kena. Apa ni ? Haisy, itu sudah teruk nama nya. Disebab kan aku ni bosan tahap maksimum, hah, cuba korang lihat belog aku. Apa da jadi. Act, itu lar hakikat nya.


Belog aku yang jadi mangsa. Kesian betul kan. Da ta der keje, aku wat lar keje. Act, bukan belog aku jer yang aku update, ade dua belog lagi yang sedang aku update iaitu hak milik kawan kawan aku yang suggest suruh buad kan mereka belog.


Kan aku da kata, yang aku ni bosan, so dengan rela hati, aku buad kan mereka belog. Cehh, belog mereka lagi lawa dari belog aku. Apa ni ? Lawan tauke ker. * Hahak.


Eyh, ta der lar. Aku cuma menjalan kan tugas. Kalau itu yang mereka minta. Aku ta kesah. Janji mereka enjoy dengan belog mereka.


Eyh, bagi korang yang na suruh aku tolong update ke apa ke, request lar kat aku. Aku bolei tolong. Aku kan baik. * Perasan.


Act, sekarang ni aku tengah fikir fikir na wat tutorial untuk belog, tapi ta der masa lagi. Insyaa Allah, nanti bila aku da betul betul ada masa, aku akan buad kan tutorial untuk korang semua.


Korang copy jer apa yang korang rasa korang na. Aku ta kesah. Bukan ker, sharing is caring. * Hee.


Okei lar aku out dulu. Apa apa hal, kita c box okei !





Trimas Kaseh :)







No comments: