Friday, February 18

Terima kaseh daun keladi .


Bila online jer depan lappy, aku ni taa henti henti, asyik senyum jer. Macam orang gila pun ada. Tapi jangan risau, aku masih waras lagi. Jadi, taa payah lar takut takut yer. * Haha.


Kenapa ? Sebenar nya macam ni, masa aku men online kan fb tadi. Aku diserang oleh kawan kawan fb aku. OMG ! Terkejut gila aku. Rasa, mahu luruh jer jantung ni.


Diorang serang aku sebab diorang jeles ngan aku. Sedeh nya. Sampai hati diorang serang aku. Hanya tuhan saja yang tahu waktu itu.


Eir, sebenar nya, bukan apa, diorang serang aku sebab diorang kata belogg aku ni best ! Wah ! Terharu nya. Taa sangka, ade juga orang yang berhati mulia macam tuh. Bangga bangga.


Sungguh ! Rasa diri ni diambil berat. Ye la, diorang perasan eir yang belogg aku ni best, sedang kan belogg aku ni buruk jer. Taa menarik langsung.


Rasa nya, belogg diorang lagi best dan menarik. Tapi, apa kan daya, penilaian atas diri masing masing, so, aku taa bolei halang.


Anyway, terima kaseh kepada yang mengutuk belogg ini best. Kutukan anda amat dihargai. Eh, silap silap, terima kasih atas pujian kalian semua. Nanti aku akan meng update kan belogg ini jadi lebih menarik. Just wait and see yaw.


Terima kaseh daun keladi. Jangan bosan tau baca belogg ini, sila kunjung belogg ini setiap hari yer. Terima kaseh sekali lagi. Sekian.




Trimas Kaseh :)

2 comments:

atikah said...

haaaaaa ade ke dy kate kite kutuk blog die .....

how ever i will you huge fans of you blog spot ok :)

Fara Hana said...

Hahak :)