Thursday, February 17

Dah serik .


Bila korang baca tajuk di atas tuh, ade taa timbul perasaan simpati kat aku ? Ta de. Sumpah, korang hati keras. Eir, gurau gurau. * Haha.


Okei, jangan amik hati ye pembaca sekalian. Semua itu hanya gurauan semata mata. Taa der niat pun naa saked kan hati korang, maaf. Hah ! Amek kau. Belum tulis entri dah mintak maaf. Baik kan aku ni. * Haha.


Sebenar nya, aku dah serik dah naa online ym. Sumpah ! Aku memang serik. Kenapa ? Sila baca entri ini sampai habis yer. Sebelum tuh. Aku naa bagitau dahulu. Entri kali ini agak panjang. Jadi bersiap sedia lar yer.


Semalam aku cuba lar untuk aktif kan akaun ym setelah beberapa bulan tidak aktif kan. Rasa rindu pelak di hati ni. Online punya online, sorang kakak ni chat ngan aku kat bahagian chat. Aku pun layan lar. Kebetulan, semalam, keadaan amat mem boring kan.


Mula mula, aku fikir kakak ni baik. Aku pun, suka lar chat ngan dy. Tetiba, kawan ym aku, Miya tanya aku ngah chat ngan sape kt ym slain dari dy. Aku pun dengan baik hati, beritahu yang aku ngah chat ngan kakak tersebut.


Then, dy asyik marah marah aku. Aku tanye kenapa ? Dy pun cerita dari A sampai lar Z. Eir, mula mula, aku agak keliru. Tapi, lama lama, dy cuba untuk faham kan aku.


Rupa-rupa nya, kakak yang baik hati tu cuma berpura pura baik je. Dy lesbian. OMG, terkejut gila aku. Hanya tuhan saja yang tahu waktu itu. Patot la, Miya asyik marah marah jer kat aku. Rupa rupa nya, kakak tuh lar yang telah bikin dy marah.


Taa sangka aku, ade jugak eir manusia macam tuh. Patot lar, sekarang ni laman sosial dipandang rendah oleh masyarakat. Kini, baru lar aku mengerti.


Pasal kakak tuh, aku taa naa, komen banyak banyak. Nanti taa pasal pasal pelak, aku kumpul dosa free. Aku taa naa lar berburuk sangka dengan orang tanpa bukti. Lain lar kalau Miya tuh. Dy betol betol marah, sebab bukti dah ade kat tangan dy.


Ohh, aku dah serik dah. Lepas aku dengar jer cerita Miya tuh, terus aku Sign Out akaun ym tuh. Seram giler. Sumpah sumpah. Aku dah taa naa online lagi dah akaun ym tuh. Cukup lar akaun fb and blogger jer wat masa sekarang.


Okei lar, rasa nya, entri ni dah begitu panjang, bukan ? So, need to stop here.






Trimas Kaseh :)

No comments: